Joga besilaukiančioms (arba būsimoms) ir jau pagimdžiusioms mamytėms

Prenatalinė sveikata. Kas tai? Spauskite čia…

Kartu su jogos mokytoja Rasa, kuri jau 27 metus dirba su besilaukiančiomis mamytėmis, organizuojame nėščiųjų ir pagimdžiusių moterų fizinio aktyvumo ir sveikatingumo užsiėmimus.

Į šiuos užsiėmimus įeina:

  • fizinis pasiruošimas sėkmingam kūdikio išnešiojimui bei harmoningam gimdymui
  • teorinis informacijos pateikimas ir praktiniai užsiėmimai (kvėpavimo pratimai ir atsipalaidavimo technikos)
  • meditacija kūnui ir kūne esančio mažylio pažinimui
  • psichologinės ir fizinės formos atgavimas po gimdymo
Rasa Strazdienė

Pirmas užsiėmimas dovanų!

Draugiškos kainos:

  • 1 kartas – 10 Eur
  • 4 kartų nėščiųjų abonementas – 36 Eur (galioja 4 savaites nuo abonemento įsigijimo)
  • 8 kartų nėščiųjų abonementas – 63 Eur (galioja 5 savaites nuo abonemento įsigijimo)
  • 4 kartų po gimdymo abonementas – 30 Eur (galioja 4 savaites nuo abonemento įsigijimo)
  • 8 kartų po gimdymo abonementas – 56 Eur (galioja 6 savaites nuo abonemento įsigijimo)

Nuolatinėms lankytojoms – judesio studijos dovana.

Jeigu norėsite dalyvauti su partneriu/lydinčiu asmeniu (draugė)/vaiku – papildomai po 6 Eur/tren. (informuoti).

Sumokėti už abonementą galite grynaisiais, atvykus į studiją prieš pirmąją treniruotę arba interneto banko pervedimu. Už 1 kartą – vietoje.

Užsiėmimų tvarkaraštis nuo 2024 m. gegužės 1 d.

I –V dieniais:

  • 8.00-9.00
  • 10.00-11.00 (rytinis)
  • 12.00-13.00 (dieninis)
  • 15.00-16.00 (pietų)
  • 18.00-19.00 (vakarinis)

Nėščiųjų jogos bei Gymnic plus užsiėmimai vyksta netoli pramogų ir prekybos centro „Ozas“.

Vienas iš šios jaukios namų studijos privalumų – pilvo šokio, jogos ir Gymnic plus trenerės/instruktorės bei nėščiųjų gimnastikos Vilniuje pradininkės Rasos atsidavimas besilaukiančių mamų sveikatinimui ir fiziniam parengimui (nuo 14-os nėštumo savaitės iki pat 4o-tos, o vėliau – ir po gimdymo).

Patyrusi trenerė organizuoja užsiėmimus savo buvusių klienčių dukroms, kurios kažkada, dar būdamos savo mamų įsčiose, mankštinosi šioje studijoje. Taigi mūsų pristatomos trenerės užsiėmimai – tikri kelių kartų gimnastikos užsiėmiai.

Neįtikėtina, kad gerąja patirtimi mokytoja Rasa nenutrūkstamai dalinasi greit trečią dešimtmetį – nuo tada, kai nėščiosioms užsiėmimus pradėjo vesti dar pati laukdamasi pirmagimio, kuris dabar jau pats – mėgstamas elitinio sporto treneris.

Perduodama kelioms kartoms nėščiųjų mankštų giją, Rasa spinduliuoja ypatingą energiją, kurią galima patirti jau pirmo susitikimo metu.

Pasinaudoti šia ypatinga galimybe kviečiame išankstinės registracijos kontaktais: lengvajoga@gmail.com arba telefonu: 8 687 57726

Papildomos paslaugos


Individualus užsiėmimas (trukmė 60 min.) – 30 Eur
Individualūs užsiėmimai (trukmė 60 min.) – 100 Eur (4 kartai)

Grupinis užsiėmimas (iki 3 žmonių) – 15 Eur
Grupiniai užsiėmimai (iki 3 žmonių) – 100 Eur (8 kartai)
Grupiniai užsiėmimai (iki 3 žmonių) – 65 Eur (5 kartai)

Antram ir tolesniems abonementams (išskyrus 5 kartų) taikoma 10% nuolaida 

Naujiena!

​Jei nėra Jums tinkamo laiko, dabar deriname ir individualiai, o kaina – kaip bandomosios
treniruotės.

Sumokėti už abonementą galite grynaisiais, atvykus į studiją prieš pirmąją treniruotę arba interneto banko pervedimu. ​​

Nuo kada rekomenduojama pradėti mankštintis?

Nuo 14 nėštumo savaitės – pradėjus antrąjį nėštumo trimestrą ir tik pasikonsultavus su jūsų nėštumą prižiūrinčiu gydytoju akušeriu/ginekologu! Tai svarbi nėštumo akimirka, nes ji žymi svarbiausio vaisiaus raidos etapo pabaigą.

Kokia turėtų būti apranga ir apavas?
Patogiausia yra dviejų dalių, t.y. kelnių, sportinio švarkelio ir palaidinės, apranga arba triko (ištisai siūtas, glaudžiai kūną aptempiantis drabužis). 
Joga nėra intensyvus sportas, todėl patariama rinktis ilgus, rankas ir kojas dengiančius šiltesnius drabužius. Apranga neturėtų būti labai laisva (atliekant kai kurias jogos pozas, rūbai nusmunka ir atidengia kūną). Patariame turėti apšilimui skirtus švarkelius. Ryškūs, kontrastingi drabužiai blaško dėmesį, trukdo atsipalaiduoti, todėl patariama rinktis baltos spalvos ar ramių tonų rūbus.
Rekomenduojami gimnastikos bateliai (čežutės) – ne kedai.

Radau informaciją apie jūsų rengiamas treniruotes mamytėms po gimdymo. Iškilo klausimas: Ar galima šias treniruotes lankyti žindančioms mamytėms? 

MANKŠTA IR ŽINDYMAS

Dažna žindanti mamytė nerimauja, kad po treniruočių nesumažėtų pienelio. Visus tris savo mažylius žindžiau iki 1,5-2 metukų, nors treniruotes vedžiau praėjus vos 3-ims mėnesiams po gimdymo. Unikalus mankštų kompleksas, taikomas mūsų studijoje, yra sukurtas būtent atsistatymo po gimdymo specialistų (New York, Sankt Peterburg ir kt.) ir yra saugus. Jis skirtas susigrąžinti ploną taliją ir išvengti nugaros skausmų, atsiradusių prižiūrint mažylį.

Kaip neperkrauti nugaros raumenų ir sustiprinti presą?

Ką bedarytumėte: ar maitintumėte kūdikį iš krūties/buteliuko, ar keltumėte jį iš lopšio/lovytės, ar keistumėte sauskelnes, atlikti tuos judesius padeda preso raumenys, tačiau po gimdymo jie dirba ne taip efektyviai, kaip iki nėštumo. Pilvuko išsikišimo priežastimi tampa diastazė – tiesiųjų pilvo raumenų galimas išsiskyrimas. Reta kuri žinom, kad ne visuomet ji prapuola savaime, pagimdžius, vadinasi, raumenų atstatymu svarbu užsiimti nedelsiant. 

Kodėl mankštintis ne namie, o studijoje?

Po gimdymo, bet kurių preso pratimų atlikimas reikalauja ne tik kvėpavimo technikos įvaldymo, bet ir pilvo raumenų įtempimo. Tuomet kokius raumenis būtina įtraukti? Kokius izoliuoti? – Tam reikia suprasti šių raumenų veikimo mechanizmą.

Kaip pa(-si) tikrinti, ar po gimdymo yra diastazė? Kaip neperkrauti nugaros ir sustiprinti presą?

Į šiuos klausimus atsakys mokytoja Rasa tiesiogiai.

PRENATALINĖ IR POSTNATALINĖ SVEIKATA

Nėštumo pratimų vadovė Rasa sveikina Jus pastojus! Tai puikus laikas įvertinti, koks iš tikrųjų yra moters kūnas. Nors kiekvienos nėščiosios prenatalinė kelionė gali būti skirtinga, manau, kad kiekviena besilaukianti turi teisę saugiai ir sveikai judėti ne tik dėl savo kūdikio, bet pačios savęs. Jei nenorite išeiti iš namų ar pirkti sporto salės abonemento, nėštumo metu galite išbandyti šiuos namų studijos užsiėmimus. Gal būt nežinote, nuo ko pradėti? Peržiūrėkite nėštumo mankštos instruktorės Rasos surinktus patarimus ir įžvalgas čia…

Nėštumo metu mankšta turi daug privalumų. Įtraukusios apie 30 minučių mankštos į savo kasdienybę (du – penkis kartus per savaitę), galite sau padėti:

  • išlaikyti sveiką svorį pagal jūsų kūno tipą
  • padidinti kraujotaką virkštelėje, o tai aktyvina kraujotaką ir placentoje bei palaiko jūsų kūdikio širdį
  • sumažinti galimus skausmus
  • pakelti nuotaiką ir energijos lygį
  • sumažinti galimą patinimą
  • atsikratyti galimo nuovargio/nemigos
  • palengvinti virškinimo trakto diskomfortą
  • tonizuoti raumenis

Nėštumo metu laikantis mankštos, galite lengviau numesti svorio ir po nėštumo!

PRENATALINĖ JOGA

Ką galite padaryti kiekvieną trimestrą? Gimdymas yra ypatingas procesas, ir jūs galite paruošti savo kūną tonizuodamos konkrečius raumenis, stiprindamos širdį ir plaučius bei praktikuodamos kvėpavimo techniką. Kvėpavimo ir meditacijos metodai, kurių išmoksite praktikuodamos jogą, bus naudingi gimdant. Visa tai yra mankštos nėštumo metu privalumai! Detaliau…

Prieš pradėdamos bet kokius mankštos pratimus ar kurdamos mankštos rutiną, kai jūsų kūnas keičiasi ir auga, nespauskite savęs. Jei prieš nėštumą nebuvote aktyvi, pradėkite mankštintis palaipsniui. Ne visos yra sportininkės, todėl jei tik pradedate mankštintis, vaikščiojimas yra pirmas būdas lėtai susikurti rutiną. Jei ryte pykina arba vieną dieną tiesiog nesijaučiate gerai, praleiskite mankštą arba atlikite lengvus tempimo pratimus su jogos mokytoja Rasa. Mankštoms apsirenkite patogiai. Dėvėkite sportinę liemenėlę, kad apsaugotumėte krūtis ir laisvus drabužius, kad išliktumėte vėsios bei pilvo atraminį diržą.
Klausykite savo kūno: jis pasakys, kada galimai reikia mankštinantis sulėtinti tempą ir kurį laiką sustojus – trumpai atsipalaiduoti. 
Jei esate nėštumo pabaigoje ir žiūrite į ateitį, nedvejodamos įtraukite minėtus pratimus į savo kasdienybę po gimdymo! Pratimai po nėštumo yra tokie pat naudingi, kaip mankšta nėštumo metu, ir Rasa maloniai lauks jūsų sugrįžtant arba naujai prisijungiant į jaukios namų studijos mamų ratą.

Scroll to Top